خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
قیمت امروز (۱۷ مرداد) سکه و طلا دربازارهای استان
بهره برداری از اولین کشنده‌های سبز در کشور+فیلم
برگزاری آزمون متقاضیان مدیریت در بویراحمد

۲۶۹ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وزارت علوم از اول مرداد به دانشجویان مقطع دکترا وام ضروری سه میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

اخبار مشروح 13 جمعه 30 تیرماه 1396

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش جوانان با بیان اینکه همچنان توسعه اجتماعی را به عنوان رویکرد اصلی حوزه جوانان دنبال می کنیم گفت: با توجه به اعتبار 130 میلیارد تومانی برنامه‌ای که داریم، توسعه اجتماعی و توانمندسازی حوزه جوانان را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

گوگل افزونه جدید گوگل فید را به اپلیکیشن های خود اضافه کرد، با استفاده از این قابلیت گوگل اخباری مرتبط با جستجوهای شمارا پیشنهاد می‌کند.

تجربه‌های تلخی مثل حادثه چرنوبیل، تایتانیک و یا شاتل فضایی ناسا ثابت کردند که داشتن دانش درباره یک وسیله نیز بدون آنکه بدانیم استفاده از آن چه عواقبی دارد، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. به نظر می‌رسد هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

منتخب شورای شهر تهران تاکید کرد: باید انتخاب شهردار پایتخت در قواره پایتخت باشد.

موسسه اعتباری کاسپین تاکنون 859 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تعیین تکلیف 403 هزار و 725 نفر از سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار فرشتگان (تعاونی ادغام شده در کاسپین) پرداخت کرد که 600 میلیارد تومان آن، خط اعتباری بانک مرکزی بوده است.

یک مرد هندی ۳۲ سال است که شغلی عجیب و متفاوت دارد، او به مدت ۶ ساعت مانند مجسمه می‌ایستد تا شاید کسی بتواند او را مجبور به حرکت کند.

رویترز اعلام کرد: با اعتراضات شرکت‌های هواپیمایی، دولت ترامپ مجبور شد محدودیت حمل لپ‌تاپ و وسایل الکتریکی را برای 10 کشور هواپیمایی خاورمیانه و آفریقا لغو کند.

پژوهشگران موفق به کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در استان هنان در کشور چین شدند

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/